VIII Форум власників та керівників медичних клінік

VIII Форум власників та керівників медичних клінік

Категорії

Нещодавно компанія «In White» стала інформаційним партнером VIII Форуму власників та керівників медичних клінік, який проводився в Одесі.

 

Головна тема заходу -  «ЯК МЕДИЧНОМУ БІЗНЕСУ РЕАГУВАТИ НА ВИКЛИКИ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ»

 

Подія стала місцем зустрічі медицини та бізнесу. На форумі детально проаналізували тему філософії створення стратегій в медичній сфері, досліджено найбільш ефективні моделі комунікації бренду з аудиторією та багато інших. 

 

Спікерами форуму були провідні менеджери, бізнесмени та маркетологи не тільки України, а сусідніх країн. Особливу подяку висловлюємо золотому спонсору «OTP Bank» - одному з найбільших українських банків, визнаним лідером фінансового сектору країни.   

 

«IN White» зібрали для вас цікаві тезиси кількох спікерів та готові поділитися прямо зараз. 

Роман Гавриш - рекламіст, маркетолог, стратег, засновник агенції Aimbulance.


Роман Гавраш

 

- Доказовий маркетинг близький до доказової медицини. Він використовує не теорію, засновану на загальній логіці, а наукові закони, підтверджені емпіричними даними.

 

- Те, про що треба думати - стандартизація та нормалізація якості, бо тільки так клієнт повернеться саме до вас. Чим більше в нас стандартизовані продукти, ціни та якості, то легше працювати з будь-якою частиною роботи. 

 

- Треба поступово переходити від тактичного планування в стратегічний. З точки зору тактичного залучення одного клієнту може бути не вигідним. Бо якщо ми знаєте lifetime value, то ми розуміємо в який момент він нам окупиться. 

 

Анна Суходольська - керівниця поведінкових та соціальних комунікацій ЮНІСЕФ

- Люди в пошуках достовірної «evidence based» інформації, яка підкріплюється медійною увагою.

- Раніше, До ЮНІСЕФ зверталося до 5 медіа запитів на різні теми про дітей щотижня. Сьогодні, 10+ запитів тільки про COVID-19 та вакцинації.

- Щомісяця охоплення медичним доказовим контентом - до 10 млн людей на каналах інфлюенсерів. Вихід доказових експертів на каналах інфлюенсерів дало +500 до 1000+ підписників для доказових.



Наталя Ємченко - директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM 

- Бізнесу для зменшення трансакційних видатків необхідно будувати довірливі відносини з цільовими аудиторіями. Для цього треба бути зрозумілим, корисним та безпечним для них. Головні інструменти бізнесу задля досягнення цього - стратегічні позиціювання та стратегічні комунікації. 

 

- Довіра - основа сильної репутації, а основа довіри - щирість. Щирість робить позиціювання стійким та дозволяє управляти репутацією дешевше. 

 


Конференція

 

Петер Зашев - професор (ад'юнкт) у Стокгольмській школі економіки


«Бізнес як бренд» завдання:

1 - помітити

2 - створити особливе уявлення

3 - викликати емоцію

4 - розповісти історію

5 - створити асоціацію

6 - проявити лояльність

7 - створити звичку 

 

Вікторія Мислава - начальник управління приватного банкінгу «OTP Bank»

Гаяне Саргсян - керівник проектів преміум-банкінгу «OTP Bank»

 

Жінка

 

- Багато хто з вас інвестує в бізнес, і це правильно, але це не є диверсифікація ризиків.

 

- Ключові інструменти інвестування:


1. Депозитні ставки наближаються до нуля. Банки вводять комісію за зберігання залишків у валюті.
2. Велика різниця між купівлею та продажем. Підтвердження справжності(витрати на експертизу).

З чого почати інвестування:

- Оцініть суму, що ви готові інвестувати - оберіть брокера з доброю репутацією - визначте стратегію та активи. Диверсифікуйте свій портфели - встановіть мінімальний срок інвестицій - інвестуйте в компанії, бізнес яких ви розумійте і акції яких готові тримати більш ніж 5-10 років - якщо ви вже купили акції компанії, не дивиться на їхню вартість кожен день. Побережіть нерви

 

- З цього року запущена державна програма  «Доступне житло».Програма реалізується Урядом України за ініціативою Президента України через Фонд розвитку підприємництва

 

Панельна дискусія «Нові формати в медичній сфері - у що вкладати кошти сьогодні»

 

Дмитро Гик - співвласник Vitagramma та мережі медичних коворкінгів "Нова поліклініка"

Антон Аврінський - CEO та засновник HealthTech-сервісу Liki24.com

Ігор Ліскі - голова наглядової ради групи компаній «Ефективні інвестиції» (EFI Group)


- Протоцентром в медичному ланцюгу має бути лікар! А ми, як компанія по наданню послуг маємо задовольнити його робочі потреби. 
- Певні алгоритми та цифрові технології можуть розробити найякіснішу ефективність вашій компанії. Головне - знайти правильну модель

Панельна дискусія «Медичний бізнес під час пандемії- перевірка процесів на гнучкість»

 

Олексій Бабич - генеральний директор медичної лабораторії «Діла»

Тігран Арутюнян - генеральний директор медичного дому «Odrex»

Олег Калашніков - генеральний директор та співвласник медичної мережі «Добробут»

Галина Усенко - директор мережі клінік «Into-Sana»

Євгенія Стасюк - директор медичного центру «Ocular – інститут офтальмології»

Микола Скавронський - комерційний директор мережі лабораторій «Synevo»

Володимир Котлік - головний лікар, перший заступник генерального директора, член правління мережі клінік «Мати та дитина»

 

- Через пандемію люди стали більше боятися ходити до медичного закладу. 

- Завдання керівника - вгадати картину майбутнього.

- Картина Covid19 постійно змінюється, тому баланс в роботі знайти досить важко. 

- Зараз ми бачимо, що відкрилося купа дрібних ковід-лабораторій. Цікаво, що буде з ними, коли пройде пандемія.

 


Чоловік

 

Висловлюємо щиру подяку Ярославу Заблоцькому за ідею та організацію «Форуму власників і керівників медичних клінік».

 

 Чекаємо зустрічі на наступній події! 

 

Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Напишіть відгук*
Власне виробництво

Власне

виробництво

Гарантія якості товару

Гарантія якості

товару

Доставка Україною 1-3 дні

Доставка Україною

1-3 дні

Можливість обміну

Можливість

обміну