
VIII Форум власників та керівників медичних клінік
Нещодавно компанія «In White» стала інформаційним партнером VIII Форуму власників та керівників медичних клінік, який проводився в Одесі.
Головна тема заходу - «ЯК МЕДИЧНОМУ БІЗНЕСУ РЕАГУВАТИ НА ВИКЛИКИ ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ».
Подія стала місцем зустрічі медицини та бізнесу. На форумі детально проаналізували тему філософії створення стратегій в медичній сфері, досліджено найбільш ефективні моделі комунікації бренду з аудиторією та багато інших.
Спікерами форуму були провідні менеджери, бізнесмени та маркетологи не тільки України, а сусідніх країн. Особливу подяку висловлюємо золотому спонсору «OTP Bank» - одному з найбільших українських банків, визнаним лідером фінансового сектору країни.
«IN White» зібрали для вас цікаві тезиси кількох спікерів та готові поділитися прямо зараз.
- Доказовий маркетинг близький до доказової медицини. Він використовує не теорію, засновану на загальній логіці, а наукові закони, підтверджені емпіричними даними.
- Те, про що треба думати - стандартизація та нормалізація якості, бо тільки так клієнт повернеться саме до вас. Чим більше в нас стандартизовані продукти, ціни та якості, то легше працювати з будь-якою частиною роботи.
- Треба поступово переходити від тактичного планування в стратегічний. З точки зору тактичного залучення одного клієнту може бути не вигідним. Бо якщо ми знаєте lifetime value, то ми розуміємо в який момент він нам окупиться.
Анна Суходольська - керівниця поведінкових та соціальних комунікацій ЮНІСЕФ
- Люди в пошуках достовірної «evidence based» інформації, яка підкріплюється медійною увагою.
- Раніше, До ЮНІСЕФ зверталося до 5 медіа запитів на різні теми про дітей щотижня. Сьогодні, 10+ запитів тільки про COVID-19 та вакцинації.
- Щомісяця охоплення медичним доказовим контентом - до 10 млн людей на каналах інфлюенсерів. Вихід доказових експертів на каналах інфлюенсерів дало +500 до 1000+ підписників для доказових.
Наталя Ємченко - директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM
- Бізнесу для зменшення трансакційних видатків необхідно будувати довірливі відносини з цільовими аудиторіями. Для цього треба бути зрозумілим, корисним та безпечним для них. Головні інструменти бізнесу задля досягнення цього - стратегічні позиціювання та стратегічні комунікації.
- Довіра - основа сильної репутації, а основа довіри - щирість. Щирість робить позиціювання стійким та дозволяє управляти репутацією дешевше.

Петер Зашев - професор (ад'юнкт) у Стокгольмській школі економіки
«Бізнес як бренд» завдання:
1 - помітити
2 - створити особливе уявлення
3 - викликати емоцію
4 - розповісти історію
5 - створити асоціацію
6 - проявити лояльність
7 - створити звичку
Вікторія Мислава - начальник управління приватного банкінгу «OTP Bank»
Гаяне Саргсян - керівник проектів преміум-банкінгу «OTP Bank»
- Багато хто з вас інвестує в бізнес, і це правильно, але це не є диверсифікація ризиків.
- Ключові інструменти інвестування:
1. Депозитні ставки наближаються до нуля. Банки вводять комісію за зберігання залишків у валюті.
2. Велика різниця між купівлею та продажем. Підтвердження справжності(витрати на експертизу).
З чого почати інвестування:
- Оцініть суму, що ви готові інвестувати - оберіть брокера з доброю репутацією - визначте стратегію та активи. Диверсифікуйте свій портфели - встановіть мінімальний срок інвестицій - інвестуйте в компанії, бізнес яких ви розумійте і акції яких готові тримати більш ніж 5-10 років - якщо ви вже купили акції компанії, не дивиться на їхню вартість кожен день. Побережіть нерви
- З цього року запущена державна програма «Доступне житло».Програма реалізується Урядом України за ініціативою Президента України через Фонд розвитку підприємництва
Панельна дискусія «Нові формати в медичній сфері - у що вкладати кошти сьогодні»
Дмитро Гик - співвласник Vitagramma та мережі медичних коворкінгів "Нова поліклініка"
Антон Аврінський - CEO та засновник HealthTech-сервісу Liki24.com
Ігор Ліскі - голова наглядової ради групи компаній «Ефективні інвестиції» (EFI Group)
- Протоцентром в медичному ланцюгу має бути лікар! А ми, як компанія по наданню послуг маємо задовольнити його робочі потреби.
- Певні алгоритми та цифрові технології можуть розробити найякіснішу ефективність вашій компанії. Головне - знайти правильну модель
Панельна дискусія «Медичний бізнес під час пандемії- перевірка процесів на гнучкість»
Олексій Бабич - генеральний директор медичної лабораторії «Діла»
Тігран Арутюнян - генеральний директор медичного дому «Odrex»
Олег Калашніков - генеральний директор та співвласник медичної мережі «Добробут»
Галина Усенко - директор мережі клінік «Into-Sana»
Євгенія Стасюк - директор медичного центру «Ocular – інститут офтальмології»
Микола Скавронський - комерційний директор мережі лабораторій «Synevo»
Володимир Котлік - головний лікар, перший заступник генерального директора, член правління мережі клінік «Мати та дитина»
- Через пандемію люди стали більше боятися ходити до медичного закладу.
- Завдання керівника - вгадати картину майбутнього.
- Картина Covid19 постійно змінюється, тому баланс в роботі знайти досить важко.
- Зараз ми бачимо, що відкрилося купа дрібних ковід-лабораторій. Цікаво, що буде з ними, коли пройде пандемія.

Висловлюємо щиру подяку Ярославу Заблоцькому за ідею та організацію «Форуму власників і керівників медичних клінік».
Чекаємо зустрічі на наступній події!

Власне
виробництво

Гарантія якості
товару

Доставка Україною
1-3 дні

Можливість
обміну