
Digital-інтенсив для маркетингу медичних клінік
Найбільший пацієнтський портал України Helsi.me з 2016-го року відвідало 12 млн. чоловік. Діджиталізація медичної сфери давно в активному процесі, саме час встигнути зайти в цей "поїзд", щоб не опинитися в останньому вагоні.
Однак, якщо раніше керівництво медичних клінік ніколи не стикалося з системним просуванням в інтернеті, то, ймовірно, саме поняття digital-маркетингу може здатися чимось складним, таким, що лякає, зрозумілим тільки для вузьких фахівців.
Насправді ж розібратися в азах під силу кожному. Керівникам сучасних медичних установ це абсолютно необхідно, адже, таким чином, їм простіше буде контролювати і комунікувати не тільки з підрядниками, а і з власними профільними фахівцями в штаті, якщо такі є.
Відразу варто сказати головне: для зручності замовника, краще починати співпрацю з агентствами, які спеціалізуються на комплексі, так як при замовленні разових послуг в агентствах моно-послуги, у замовника будуть просити ТЗ і розмовляти з ним на технічній мові, що може стати серйозним бар'єром .
Другий важливий момент: вибирати варто ті компанії, які вже спеціалізуються або мають досвід в медичній тематиці. Як і в кожній ніші, тут є своя специфіка, знання якої є необхідними для роботи. Ми в SvitSoft виділяємо наступні особливості digital-просування медичних клінік:
1. Маркетологам необхідно розбиратися в медичній галузі.
2. Зарегульованість сфери.
3. Медицина є пасивною послугою, де є поняття "відкладеного попиту". До неї вдаються тільки в разі гострої необхідності.
4. Пацієнт не покупець
5. Гарний віжуал, тексти, що продають, графіка на сайті — вони відходять на другий план. А на перший план виходять кваліфікація і репутація лікаря, оснащення клініки, рекомендації.
6. Лікар не продавець.
7. Працювати варто не по окремих каналах, а по шляху клієнта.
Про первинних і повторних клієнтів
Найчастіше перший прийом не окуповує вартість залучення. Тому необхідно вибудовувати стратегію утримання. Приблизно 48% ваших пацієнтів відвідують інші клініки. Вторинні, а тим паче постійні пацієнти, в свою чергу, генерують в рази більше прибутку. Більша частина прибутку робиться саме на них. Таким чином, потрібна digital-стратегія для роботи і з першими, і з другими.
Вибудовуючи таку стратегію, медична клініка не тільки отримує стабільний потік клієнтів і утримує вже існуючих, а й також розуміє, який напрямок для них є більш прибутковим.
Про сайт клініки та основні помилки в digital
Всі сайти клінік на ринку переважно зроблені шаблонно: послуги, лікарі, ціни, а іноді навіть не налаштована аналітика на сайті. З усього розмаїття digital-інструментів клініками часто використовуються тільки контекст і стандартний таргет (наша підказка: якщо ви вже працюєте з цими інструментами, то спробуйте рекламуватися не тільки по ключам, а й інтересам. І пам'ятаємо, що контекст-це самий перегрітий канал).
Крім того, в основній масі клініки не задіюють всі можливості SEO та email-маркетингу, а це один з найбільш недорогих і ефективних інструментів.
Якщо виділити три головні помилки в digital, то вони виглядають так:
— невірне трактування даних
— помилкове визначення ЦА
— відсутність омніканальності в стратегіях
* омніканальность – це використання декількох digital-каналів і інструментів в стратегіях.
Найбільш очевидний приклад — це використання коллтрекінга. До сих пір не всі клініки ще внесли цей інструмент в свій список must have, і це в той час, коли роль телефонного дзвінка в сегменті медичної галузі доходить до 95% відсотків!
Коллтрекінг дає можливість за невеликі гроші аналізувати просто величезний об'єм даних, а також дозволяє прослуховувати запис дзвінків, що є вкрай цінною інформацією для розуміння того, як покращувати клієнтський сервіс в своєму закладі, що подобається пацієнтам, що ні, і які у них основні бар'єри.
Про тренди онлайн-реклами
ТОП-5 трендів онлайн-реклами для сфери медичних послуг сьогодні виглядають так:
- Фокус на e-commerce і портали-агрегатори
- Робота з персональними даними
- Застосування месенджерів і чат-ботів
- Переосмислення KPI
- Performance-маркетинг
Для того, щоб дізнатися більше про нескінченні можливості digital для просування і зростання продажів, реєструйтеся на наш Діджитал-інтенсив для маркетингу медичних клінік:

Власне
виробництво

Гарантія якості
товару

Доставка Україною
1-3 дні

Можливість
обміну