20 липня о 19.00 відбудеться вебінар Digital-сервіс в приватній медицині: інструменти і специфіка.
15 Липня 2021, Чт
0
Юрій Кардіян, директор з маркетингу Porcelain Dent. Маркетолог за освітою, в маркетингу більше 10 років. Член Executive Club Ukraine. Побудував і впровадив в компанії Porcelain Dent digital-стратегію, вів проекти з розробки нового сайту, CRM і посприяв формуванню відділу маркетингу. Спікер конференцій від Webpromo Experts, організатор телеграм-спільноти Медичного маркетингу.
Уже 20 липня ми розглянемо такі питання:
1. Customer journey map пацієнта - переглядаємо всі точки контакту з нашою компанією
2. Сервіс на різних етапах: залучення, утримання, повернення пацієнтів
3. Специфіка сервісу в приватній медицині: болі пацієнта у прямому і переносному значенні
4. Фундамент клієнтський сервісу: скрипти, алгоритми та персонал
5. Digital-інструменти для створення клієнтського досвіду: соц. Мережі, Google, email-розсилка, сайт та ін.
Для кого вебінар:
⁃ керівники медичних закладів будь-якого типу
⁃ медичні директори
⁃ власники клінік
⁃ приватні підприємці
⁃ маркетологи
Про компанію «Porcelain Dent»
Україно-швейцарська стоматологічна клініка «Porcelain Dent» — це високий рівень обслуговування, європейська якість послуг і кваліфікований персонал.
Входить до складу Українсько-Швейцарської групи компаній Порцелян. Почавши у 1995 році, як декілька стоматологічних крісел, зараз медична група Порцелян, це:
- три стоматологічних клініки вищого рівня в центральних районах Києва (Лук'янівка, Поділ, Печерськ).
- Дві офтальмологічні клініки (Київ та Буча),
- імідж-студія і СПА-центр.
Клініка надає всі види стоматологічних послуг, від профілактики до складних хірургічних операцій в медикаментозному сні (седації).
Персонал стоматологічних клінік досяг відмітки 100 осіб.
Лікування по міжнародним протоколам, система кураторства пацієнтів, надійний захист та безпека, англомовний персонал.
Участь у вебінарі безкоштовна.
Кількість учасників обмежена! Обов’язкова реєстрація.
Уже 20 липня ми розглянемо такі питання:
1. Customer journey map пацієнта - переглядаємо всі точки контакту з нашою компанією
2. Сервіс на різних етапах: залучення, утримання, повернення пацієнтів
3. Специфіка сервісу в приватній медицині: болі пацієнта у прямому і переносному значенні
4. Фундамент клієнтський сервісу: скрипти, алгоритми та персонал
5. Digital-інструменти для створення клієнтського досвіду: соц. Мережі, Google, email-розсилка, сайт та ін.
Для кого вебінар:
⁃ керівники медичних закладів будь-якого типу
⁃ медичні директори
⁃ власники клінік
⁃ приватні підприємці
⁃ маркетологи
Про компанію «Porcelain Dent»
Україно-швейцарська стоматологічна клініка «Porcelain Dent» — це високий рівень обслуговування, європейська якість послуг і кваліфікований персонал.
Входить до складу Українсько-Швейцарської групи компаній Порцелян. Почавши у 1995 році, як декілька стоматологічних крісел, зараз медична група Порцелян, це:
- три стоматологічних клініки вищого рівня в центральних районах Києва (Лук'янівка, Поділ, Печерськ).
- Дві офтальмологічні клініки (Київ та Буча),
- імідж-студія і СПА-центр.
Клініка надає всі види стоматологічних послуг, від профілактики до складних хірургічних операцій в медикаментозному сні (седації).
Персонал стоматологічних клінік досяг відмітки 100 осіб.
Лікування по міжнародним протоколам, система кураторства пацієнтів, надійний захист та безпека, англомовний персонал.
Участь у вебінарі безкоштовна.
Кількість учасників обмежена! Обов’язкова реєстрація.
Відгуки
Поки немає відгуків
Власне
виробництво
Гарантія якості
товару
Доставка Україною
1-3 дні
Можливість
обміну