
Методичні матеріали з корисними ресурсами
15 Вересня 2021, Ср
0
«In White» — це нове слово в медичній моді. Слово, з якого починається формуватись довіра і становлення стосунків пацієнта з медичним світом.
“Дайте клієнту можливість сказати”
“Люди завжди люблять, коли їм приділяють час. І чим більше інформації отримує спеціаліст, тим більш об’єктивною буде оцінка стану клієнта. Вміння вести бесіду з клієнтом — важлива складова комунікацій” — один із принципів побудови сервісної комунікації власника In White Павла Астахова.
А більше дізнатись про побудову сервісу в закладах охорони здоров’я ви можете за допомогою методичних матеріалів, корисних та місцями ексклюзивних ресурсів.

“Дайте клієнту можливість сказати”
“Люди завжди люблять, коли їм приділяють час. І чим більше інформації отримує спеціаліст, тим більш об’єктивною буде оцінка стану клієнта. Вміння вести бесіду з клієнтом — важлива складова комунікацій” — один із принципів побудови сервісної комунікації власника In White Павла Астахова.
А більше дізнатись про побудову сервісу в закладах охорони здоров’я ви можете за допомогою методичних матеріалів, корисних та місцями ексклюзивних ресурсів.

Посилання для скачування: http://surl.li/afzia
Відгуки
Поки немає відгуків

Власне
виробництво

Гарантія якості
товару

Доставка Україною
1-3 дні

Можливість
обміну