Digital-інтенсив для маркетингу медичних клінік

Digital-інтенсив для маркетингу медичних клінік

Категорії

Найбільший пацієнтський портал України Helsi.me з 2016-го року відвідало 12 млн. чоловік. Діджиталізація медичної сфери давно в активному процесі, саме час встигнути зайти в цей "поїзд", щоб не опинитися в останньому вагоні.

 

Однак, якщо раніше керівництво медичних клінік ніколи не стикалося з системним просуванням в інтернеті, то, ймовірно, саме поняття digital-маркетингу може здатися чимось складним, таким, що лякає, зрозумілим тільки для вузьких фахівців.

 

Насправді ж розібратися в азах під силу кожному. Керівникам сучасних медичних установ це абсолютно необхідно, адже, таким чином, їм простіше буде контролювати і комунікувати не тільки з підрядниками, а і з власними профільними фахівцями в штаті, якщо такі є.

 

Відразу варто сказати головне: для зручності замовника, краще починати співпрацю з агентствами, які спеціалізуються на комплексі, так як при замовленні разових послуг в агентствах моно-послуги, у замовника будуть просити ТЗ і розмовляти з ним на технічній мові, що може стати серйозним бар'єром .

 

Другий важливий момент: вибирати варто ті компанії, які вже спеціалізуються або мають досвід в медичній тематиці. Як і в кожній ніші, тут є своя специфіка, знання якої є необхідними для роботи. Ми в SvitSoft виділяємо наступні особливості digital-просування медичних клінік:

 

1. Маркетологам необхідно розбиратися в медичній галузі.

2. Зарегульованість сфери.

3. Медицина є пасивною послугою, де є поняття "відкладеного попиту". До неї вдаються тільки в разі гострої необхідності.

4. Пацієнт не покупець

5. Гарний віжуал, тексти, що продають, графіка на сайті — вони відходять на другий план. А на перший план виходять кваліфікація і репутація лікаря, оснащення клініки, рекомендації.

6. Лікар не продавець.

7. Працювати варто не по окремих каналах, а по шляху клієнта.

 

Про первинних і повторних клієнтів

 

Найчастіше перший прийом не окуповує вартість залучення. Тому необхідно вибудовувати стратегію утримання. Приблизно 48% ваших пацієнтів відвідують інші клініки. Вторинні, а тим паче постійні пацієнти, в свою чергу, генерують в рази більше прибутку. Більша частина прибутку робиться саме на них. Таким чином, потрібна digital-стратегія для роботи і з першими, і з другими.

 

Вибудовуючи таку стратегію, медична клініка не тільки отримує стабільний потік клієнтів і утримує вже існуючих, а й також розуміє, який напрямок для них є більш прибутковим.

 

Про сайт клініки та основні помилки в digital

 

Всі сайти клінік на ринку переважно зроблені шаблонно: послуги, лікарі, ціни, а іноді навіть не налаштована аналітика на сайті. З усього розмаїття digital-інструментів клініками часто використовуються тільки контекст і стандартний таргет (наша підказка: якщо ви вже працюєте з цими інструментами, то спробуйте рекламуватися не тільки по ключам, а й інтересам. І пам'ятаємо, що контекст-це самий перегрітий канал).

 

Крім того, в основній масі клініки не задіюють всі можливості SEO та email-маркетингу, а це один з найбільш недорогих і ефективних інструментів.

 

Якщо виділити три головні помилки в digital, то вони виглядають так:

 

— невірне трактування даних

— помилкове визначення ЦА

— відсутність омніканальності в стратегіях

 

* омніканальность – це використання декількох digital-каналів і інструментів в стратегіях.

 

Найбільш очевидний приклад —  це використання коллтрекінга. До сих пір не всі клініки ще внесли цей інструмент в свій список must have, і це в той час, коли роль телефонного дзвінка в сегменті медичної галузі доходить до 95% відсотків!

 

Коллтрекінг дає можливість за невеликі гроші аналізувати просто величезний об'єм  даних, а також дозволяє прослуховувати запис дзвінків, що є вкрай цінною інформацією для розуміння того, як покращувати клієнтський сервіс в своєму закладі, що подобається пацієнтам, що ні, і які у них основні бар'єри.

 

Про тренди онлайн-реклами

 

ТОП-5 трендів онлайн-реклами для сфери медичних послуг сьогодні виглядають так:

 

- Фокус на e-commerce і портали-агрегатори

- Робота з персональними даними

- Застосування месенджерів і чат-ботів

- Переосмислення KPI

- Performance-маркетинг


Для того, щоб дізнатися більше про нескінченні можливості digital для просування і зростання продажів, реєструйтеся на наш Діджитал-інтенсив для маркетингу медичних клінік:

https://fb.me/e/1kuy0p3SB

Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email
Напишіть відгук*
Власне виробництво

Власне

виробництво

Гарантія якості товару

Гарантія якості

товару

Доставка Україною 1-3 дні

Доставка Україною

1-3 дні

Можливість обміну

Можливість

обміну